Zwroty i reklamacje
Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się pod tekstem w załączniku. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
Reklamacje
Okres reklamacji wynosi 24 miesiące w przypadku zakupów prywatnych. W przypadku zakupów dokonywanych na firmę okres reklamacji wynosi 12 miesięcy. Reklamacja nie zostanie uznana w przypadku, gdy produkt został uszkodzony mechanicznie. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
Jak przebiega proces zwrotu i reklamacji
1. Wypełnij formularz
Wydrukuj i wypełnij wszystkie pola formularza. Dokument należy dołączyć do paczki ze zwrotem. Formularz w linku pod tekstem.
2. Nadaj paczkę
Paczkę należy dobrze zabezpieczyć, tak aby nie uległa uszkodzeniu. Zwrot nadać u dowolnie wybranego przewoźnika, na nasz adres, podany u dołu strony. Pamiętaj, nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem. Zachowaj dowód nadania paczki.
3. Decyzja
Rozpatrzenie wniosku o zwrot lub reklamację następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki zwrotnej. W przypadku reklamacji, okres jej realizacji może się wydłużyć, o czym poinformujemy poprzez wiadomość e-mail. W 99% decyzja o zwrocie następuje w ciągu 7 dni.
Adres do zwrotu:
JDM Jacek Michalski
Słoneczna 10
64-030 Śmigiel
tel. 603-760-769